tisdag 3 januari 2012

försöker få ihop det.

tiden är inte riktigt min bästa vän just nu känner jag...

skulle vilja hinna med mer än vad jag gör, men man kan bara göra sitt bästa och hoppas att det räcker i slutändan... men några få timmar extra hade inte gjort något:-)

nu har jag iaf gjort lite nytta på utsidan och även lite på insidan, läst har jag hunnit med också och nu är det matlagning och hänga upp tvätten som gäller.

talade igår med en väninna ang förändringar i  livet efter barnen kommit... och oj vad man ändras om man tänker efter, kanske inte som person men man ändrar ju definitivt prioriteringar samt umgänge i sin vardag.
det som stör mig mest är nog dom tråkiga människor som tar avstånd för att man fått barn och även dom människor som anser att man kan leva som man gjorde innan familjen... där är det tur att vi är olika...

nä, dags att sätta igång igen

önskar er alla en riktigt bra dag.
//madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar