tisdag 10 januari 2012

ÄNTLIGEN...som vi väntat

äntligen snö:-)
sååå vackert det är ute nu när det är ljust och härligt.
detta gillar jag. (dock inte mina leder men men)
barna va helt eld och lågor imorse.
tror jag vet vad dagmammorna gjort idag:-)  dragit pulka såklart!!!

idag har jag vart på utsidan och gjort lite nytta och nu är jag inne med körkortsboken och en kopp kaffe (snarare balja kaffe)
har dock inte riktigt ron i kroppen att sitta still idag så vi får väl va glada för det jag läser:-)

satt igår med min lilla virking, gör en månadsnalle i lila/rosa, bilder kommer snart. den är jättesöt och snart är det dags för montering. blir juinte att jag hinner sitta så mycket som jag önskar så det får ta den tid det tar.:-)

vill önska er alla en underbar dag och hoppas ni njuter av snön.
många snöiga kramar Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar