torsdag 5 januari 2012

änglar, finns dom?

JA änglar FINNS...
mina pojkar är änglar:-)
vet inte alls vad jag skulle hitta på utan dom.
tänk att just jag fick just dom... helt otroligt.
att två små pojkar kan tillföra så mycket i en vuxen människas liv är för mig helt ofattbart.
men dom finns och dom är mina<3

Alexander fyller 6 år nu i februari och jag skall börja planera inför kalasen.
inte klokt, 6 år redan, efter sommaren börjar han SKOLAN... 0:an iofs men ändå...
och min lilla fyller 2 i april och även där skall det ju vara kalas:-)

nu har jag inte några pluttar längre utan dom börjar bli stora:-( gillar inte att tiden går så fort...

men men...

nu är allt undanplockat hemma och jag skall snart bege mig ut en sväng, sen blir det att hämta Gabriell tidigt idag så vi kan mysa lite extra känner jag:-)

kram på er där ute.
Gabriell dansar till en barnkör på tv:-)

Alexander är nöjd med en av många julklappar:-)
//Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar