tisdag 3 april 2012

hoppsan...

nu är det ett tagsen jag skrev märker jag:-( dagarna bara flyger iväg och jag hinner inte riktigt med allt jag vill ibland.
det är jobb, barn, hem , man, vänner, familj och någonstans emellan skall man lyckas klämma in sig själv också och mina egna små intressen:-)


har påbörjat lite nya virkprojekt, dukar denna gången, ska bli kul att få lägga på dom sen.
alltid kul att förnya borden ibland. och om det råkar vara hemmagjort så är det ju bara ett plus.


idag har jag och lillkillen vart i Vårgårda med min syster och systerdotter. vi kollade runt lite (vilket går snabbt i den lilla staden ) och vi tog en god fika. ett par nya skor blev det också till lillpryl. röda fina gympaskor. tycker det är roligt med FÄRG på mina barn. är så hisskeligt trött på allt mörka som är till pojkar... svart,antrasitgrått,mörkgrönt,blått... 
nä FÄRG ska det vara enligt mig iaf.


ÄLSKAR blingo och meandi kläderna. där är det verkligen färgglatt och man blir glad av att bara se kläderna ligga i garderoben:-)


nä nu är det natten för mig.


godnatt gott folk!!!


//Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar