fredag 27 april 2012

fredagsmys

idag kommer mor på fredagsmys... lilla wilma är här också och skall mysa med oss:-)
vi skall baka egen pizza och duka fint... blir nog lite spel också tror jag:-)

Gabriell har feber idag men har ändå humöret uppe så det är ju skönt!

imon blir det ikea och lite annat för mig och gubben och då är mor hemma med barna. kan var skönt att åka lite  bara vi vuxna:-) sen tror jag inte att barna har så stor behållning att springa på ikea och byggaffärer heller.

idag fick jag också satt i mitt fina alster i pil som vi gjorde i veckan jag och syster, så imon blir det till att leta finfina blommor som skall få klättra och må bra där:-) lägger upp bild imon och visar hur tjusigt det blir... hihi

nä nu är det kaffedags känner jag.

ha en underbar fredag alla där ute.

kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar