torsdag 8 december 2011

underbara vyer

idag är det kallt ute! men oj så underbart vackert ändå. på med jackan och vantarna bara så är det faktiskt helt underbart med detta väder tycker jag.
jag och Gabriell vaknade och tog det lite lugnt, åt frukost med tända ljus och lite julmusik i bakgrunden:-)
nu är han hos dagmamman och jag målar dörr och skall slipa lister.
ikväll kommer golvet i köket börja läggas, spännande:-)

här kommer lite härliga bilder av vad jag är omringad av . blir glad bara av att titta ut just nu:-)

vårat underbara hus

även lekstugan har fått "juligt" utseende:-) 

morgon i lagmansholm

helt underbara vyer möts jag av på promenaden till dagmamman


tycker det är sååå mysigt med snö utanför huset och granen är ju pricken över iet:-) 

ha en underbar dag alla där ute.
//madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar