tisdag 27 december 2011

ojojoj

ja ojojoj vad tiden flyger iväg under juletid...

har inte blivit någon uppdatering då dagarna forsat förbi mig... men nu så:-)

dagen före julafton var i år i stort kaos för oss.... men piiip den som ger sig.... jag och barna åkte till stan på förmiddagen och handlade julklappar samt julmaten, sen hem och fortsätta greja, när barna lagt sig så gjorde jag och T iordning FINRUMMET så tomten kunde komma med granen... sen var det flera möbler som flyttades upp och ner och hit och dit, klappas skulle slås in och ojojoj, halv 2 vart vi klara...
men när barna vaknade och kom ner och såg vad vi gjort så var det verkligen värt allt slit. att få sitta i finrummet och barnen öppna sina klappar, helt UNDERBAR känsla.kunde inte vara bättre dag att inviga vårat nya finrum:-)
Hall och gästtoa är nu HELT klart. bilder kommer från bygget samt lite från våran underbara jul vi firat med familjen.

nu har jag haft storstädning hemma och skall snart ge mig iväg och hämta lillpryl.
min älskade syster fyller idag så det blir dit sedan en sväng när resten av gänget kommer hem.

kram kram sålänge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar